Mis on digiturunduse strateegia?
Digiturunduse strateegia aitab teil tänapäeva kihistunud nutimaailmas paremini orienteeruda ning suunab teid mõtestatult ettevõtte sihtidele lähemale.
Õige digiturunduse strateegia leidmine sõltub suuresti kliendi olemusest, vajadustest ning eesmärkidest. Meil on kogemusi nii lühiajaliste projektide kui ka pikemate tervikplaanide välja töötamisega. Vilumusel ning teadmistel tugineva strateegia tulemuseks on müüginumbrite suurenemine.
Milleks digiturunduse strateegia?
- Terviklik strateegiline lähenemine toetab turunduse ning müügi sümbioosi. Need kaks valdkonda peavad üksteist toetama ja täiendama.
- Digiturunduse strateegia on ajavõit, sest koostöös agentuuriga loodud plaan on konkreetne ning suure osa tööst teeb agentuur.
- Läbimõtlemata tegevused ning korraga mitmes suunas rassimine osutuvad tihtipeale kallimaks, kui kindel strateegiline lähenemine.
- Kui konkreetne plaan silme ees, on vähem muresid ning viimasel hetkel rabelemist, sest asjad on planeeritud ja detailini paigas.
Mida pakkumine sisaldab?
- Analüüsime teie viimaseid tegevusi ning hetkeolukorda.
- Muuhulgas seda, millised on olnud teie tegevused SEOs, otsingureklaamis, sotsiaalmeedias, e-maili turunduses ja mujal.
- Uurime, millised on olnud tegevuste tulemused ning kuidas te neid mõõdate?
- Kodulehe tehnilist ülesehitust nii desktop– kui ka mobiilivaates.
- Vaatame klienditeekonna selgust ja arusaadavust.
- Analüüsime konkurente.